kevserglrky 23 aylık bıraktık 3 hafta oldu bırakalı memeye ruj sürdüm pis olmuş diye gösterdim 3 4 gün zor oldu ağladı gece alıştı artık yine kalkıyor bakıyor pis olmuş diyip yatıyor önceden 2 3 saate bir kalkiyordu şimdi 1 kere kalkıyor geri yatıyor geceleri unutmamasinin sebebi gündüzleri emmeye devam ediyor