ben de düşün düşün ilk zamanlar kendmi hırpalamsm boşa sayısız da başlık var burada. Ama içini rahatlatmamış sanrm elbette ası dedigin yaptrlmalı rota hele ki düşünmeden yaptırılmalı. Bz bence cocuk büyütme işini kendmze işkenceye dönüştürdük. Yaptrmalısın canm arkadasım cnkü rota insanı süründürüyor. 😊