yagizsmom Selam kızlar dün saat 18de 6. Ay aşısını olduk 5li karma ve kpa. Üstüne de 1-2 haftadır bebeğimin dişleri çok zorluyor. Neyse bugün çok iyiydik saat 18 oldu bebeğim çığlık çığlığa ağlamaya başladı kucakta sakinleşmedi mamayla sakinleşmedi ateşi çıktı 38e. 1 saat Böyle devam etti. Calpol verdim işe yaramadı. Korktuk hastaneye gittik doktorda bizi tersledi resmen hiç birşeyi yok dişte böyle yapmaz aşı da yapmaz dedi. Bir fitil yaptı gönderdi hiç anlayamadım ne olduğunu. Dişinin ucu çıkmış onu farkettik bir de. Benim içine doktorun söyledikleri hiç sinmedi yarın kendi doktorumuza gideceğiz ama sizce aşı bu kadar geç yan etki gösterir mi ya da diş böyle yapar mı bilenler yorum yapabilir mi
patateskizartmasi Biz de 1 buçuk yaş aşısını yaptıktan hemen hemen iki gün sonra ateş, huysuzluk, ishal görmüştük çok şaşırmıştık iki gün sonra böyle etki edince
patateskizartmasi yagizsmom evet aşıdan dolayı olmuştu. Hastaneye de götürdük aşıdan dediler. 2-3 gün boyunca 38′i geçmeyecek ateşler oldu ama ishali çok zor bitti.