hayal342 6 lı karma aşının 3. Aşısı bir bacaktan oluyor ve Opa çocuk felci aşısı (ağız yoluyla) yapılıyor. Biz geçen ay yaptırdık. Hafif huzursuzluk yaşadık, ateş olmadı. 9. Ay ek doz olacağız. Doktoruma da danıştım. Yani gerekiyor demek ki yaptırmamız lazım.