yasemin0000 9 aylık olduk ve yüzüstü yatmaya başladı. Yastık da öyle çok kullanmıyorduk ama şu an hiç yastık kullanmıyoruz ve anında yüzüstü yatıp öyle dalıyor uykuya. Çevirirsem uyanıyor. Sizin bebiişler nasıl uyuyor
JanJan_ yasemin0000 bir aylıktan beri yüz üstü yatıyoruz. 7 ay 10 günlük. Arada yana döner. Bebişler seviyor yüzüstü yatmayı, ağızlarının tadını biliyorlar😂😂🌺
suheyla92 yasemin0000 yastik 2 yastan once kullanılmaz zaten cunku kafaları buyuk boyun hizalari yeterli, yastikla boyun yamulur. Sirtustu koyuyorum o yan yatar
zeynebimd Benimkiler de yaklaşık ⅚ aydan beri hep yüzüstü yatarlar şuan 22 aylık oldular hala yüzüstü ve rezil yatıyorlar sabah kimseyi bıraktığım yerde bulamıyorum 😃sizin bebiş de tehlikeli zmanı geçmiş artıl endişelenmeyin bişe olmaz Allahın izniyle
ekins yasemin0000 benim kızımda 5 aylık yüzüstü yatmak istiyor dönmeye başladığından beri. Başını kaldırıp çeviremediği için düzeltiyodum artık hiç ellemiyorum uyku süreleri uzadı. Bence hiç düzeltmeyin gazını pırtını çıkarta çıkarta uyur işte mis gibi 🫠😂
yagizsmom yasemin0000 dönmeyi öğrendiğinden beri 4,5 aydan beri yani, ya yan yatıyor ya da yüzüstü çevirsem de hemen dönüyor düz yatmıyor artık asla
Ahsensmom_ yasemin0000 360 derece dönüyor yatakta ama en çok yüz üstü uyuyor ve battaniye yastık vs hiçbir şey yok
zzeynepdemir23 Benim oğlum 4 aylık sırt üstü yatıyor sağ solda uyumuyor yüz üstü asla uyumuyor normal tummy time yaparken bile 1 dk durmaz