Kartanesi26_ Kızlar şu an HP de fiyatı bir miktar düşmüş sağımla besliyorum kızımı çekim gücü nasıl iş görür mü kullananlar yazabilir mi ? Sütüm azaldı bu arada bayağı yeterince güçlü mü yoksa boşuna para vermeyelim lütfen yorumlar mısınız 🌸
cansuklyc Merhaba ben normalde lansinoh elektrikli olanı kullanıyordum. İşe başlayınca mochi giyilebilir aldım. Tek seferlik işe yarıyor ama elektrikli gibi vir performans sağlamıyor. Sadece pompa olarak onu kullanacaksanız yeterli olmaz.
Kartanesi26_ cansuklyc hastane tipiyle sağıyorum. Artı bir tane daha elektriklim var ama bazen yolda yürüyüşte filan sağar mıyım acaba diye düşündüm yeterli değil diyorsunuz az da değil fiyatı çok kararsızım
cansuklyc Kartanesi26_ dediğim gibi beni gün içerisinde kurtarıyor ama ben çalışırken kullanmak için aldım. Günlük sürekli kullanılacak bir ürün değil bence. Çok üst bir çekim gücü beklemeyin. Lansinoh elektrikli ile karşılaştırma yapınca mesela onun sağdğının yarısı kadar süt sağıyor çekim gücü olarak. Ama pratik olsun sadece göğsümü hafifletsin o anı kurtarsın derseniz tabiki giyilebilir çok pratik oluyor
Kartanesi26_ cansuklyc anladım beni kurtarmaz sanırım gün içinde ya çalışmıyorum izindeyim evdeyim zaten genelde . Peki şarj durumu nasıl mesela kaç sağım yapıyorsunuz şarjı tamken ?
cansuklyc Kartanesi26_ ben gün içerisinde bir kere kullanıyorum. 2 gün kullanıyorum şarjı 1 dişe düşünce takıyorum. Çünkü şarjı azalınca çekim gücü hafifliyor