nilmur0 Ferhan ama bu çok normal bir durum hangi bez olursa olsun kaka çok yaparsa ve sıvı ise çıkar illa ki. Yani yaptığı anlayıp direkt alsan anca çıkmaz
Elfsrkn Ferhan hep Prima kullandım hala da kullanıyorum ay I şeyler bende de var ama bezden kaynaklı bir sorun olmadığını düşünüyorum Ferhan
balcicegin_annesi Ferhan sleepy natural kullanmaya başladım 6 aydır primadan geçmiştim bende kaka taşıtıyor diye sleepy de oyle bir şey başıma gelmedi