elftty Kızlar nasıl geçti sonrası huysuzluk olfumu birfe asinsonralari fark ettim uykuya geçerken ve uykuda sıçrıyor kısa kısa bu asidan olblrmi endisslendim
yagizsmom elftty biz de çok kötü geçti ateş düşürücü bile fayda etmedi 2-3 gün sürekli mızmızdı ilk gün aşırı ateşleniyordu ve çok ağlıyordu. Bir de baya bacak ağrısı yağıyormuş aşı olduğu yere dokunurken çok dikkat edin
cerendefneduru elftty bizde huysuzluk oldu ve uykuda yapıyor ateş olmadı şükür, onun dışında uykuda sıçramalarıda aşı yeri sızladığı için olabilir benim kızımda öyleydi :)