berennur01 [silindi] evet bende hamidiye mahallesindeyim gölete gidiyorum kuaföre sadece kaş 200 tl normal daha uygunu yoktur galiba
[silindi] berennur01 Fatih mahallesindeyim bende seyhan caddesi galiba o tarafta var 250 tl sadece kaş alma benim ailem burdada oraya gittim kaş bıyık 70 tl
Usnac1995 [silindi] Esra hanımdan mı bahsediyorsunuz acaba. O kaş alımında çok iyi gerçekten. Bu arada, seyhan caddesinde mi oturuyorsunuz
[silindi] Usnac1995 ben yeni taşındım buraya mevlana cami karşısında a101 yanında kim olduğunu bilmiyorum Fatih mah Ayyıldız sokak diye geçiyor canım
Usnac1995 [silindi] Sevinç kuaför dediğin Bimin az ilersinde terzinin yanında var hemen orayı tavsiye ederim. Esra hanım alsın diyin, beğenirsiniz Ben 26 sene orda yaşadım doğma büyüme🥲
newwmommy Huma_kus34 aaa bir ara çok gidiyordum oraya doğuma kadar oraya gittim özellikle ağda için belki de karşılaştık farkında değiliz🥰 şimdi lazere başladım başka yere gidiyorum