Herkese merhaba arkadaşlar
Bu konu ile ilgili kaçıncı post açışım bilmiyorum ama düşünmekten kafayı yicem bana fikir verin
Oğlum 34.haftada doğdu şuanda düzeltilmiş 15 aylık gelişimi ile ilgili düşüncelerim var sizlere onlardan bahsedicem lütfen fikir verin
Göz teması var
İsmine bakıyor
Ben odadan çıkınca beni arıyor
Kapı kapandığında açıldığında anlıyor
Oyuncakları amacına uygun kullanıyor
Birkaç kelimesi var ama anlamlı sadece 2 tane
Çatal ve bardak kendisi kullanıyor
İşaret parmağını kullanmıyor istediği olduğunda elini uzatıp gösteriyor
Alkış baybay merhaba yapıyor ama hayvan sesleri taklit etme yok
Oyuncak veriyorum alıyor ama ben ver dediğimde vermiyor öylece kucağıma atıyor ( top atıyorum topu bana getir diyorum getiriyor )
Tarak veriyorum saçını tarıyor
Bez veriyorum mama sandalyesini siliyor istediğinde
Başka odadan gel diye çağırıyorum geliyor
Al ver yapmadığı ve işaret parmağını kullanmaması sıkıntı olur mu tecrübeli anneler bana fikir verirmisiniz bu arada erken doğduğu için nöroloji takipliyiz 1 yaşında denver testine girdi sorun çıkmamıştı