3 bucuk aylık kızım var gündüz
Gayet iyi uyuyor 2 saatte bir uyutuyorum çok ağlamıyor mesela gazı olsada gazını çıkarıyorum ama akşam bu saatlerde mesela 10 gibi uyumak istiyor uyutuyoruz ama 15 dakika sonra uyanıp çığlık çığlığa ağlamaya baslıyor kolik desem bazı günler böyle değildi sakindi ama 3 4 gündür asırı arttı ağlamaları cok ağlıyor uykusu var gibi ama uyuyamıyor gibi davranıyor gözlerini ovuşturuyor sallıyoruz piş piş sesi açıyoruz ama surekli ağlıyor kaldırıyoruz oyalamaya çalışıyoruz ama max 5 dakika sonra tekrar ağlamaya devam ediyor çok yoruluyorum yaklasık 12 1 e kadar uyumuyor ağlıyor çok uykusu var da dalamıyor gibi böyle olanlar varmı cözüm bulamadım cok stres oluyorum kollarım ayaklarım çok ağrıyor ağlamasın dıye kucakta gezdiriyoruz ama ağlamaya devam ediyor çok yorucu