İyi akşamlar sevgili anneler kızım 11 aylık yeni yeni ayağa kalkma çabalarında , doğumgünü için ayakkabı baktik vicco marka aldık,bir de adidasin ilk adım ayakkabısını giyiyo normalde, merak ettiğim şu ki bebeklerinizde alıp kullandığınız markalardan hangisini önerirsiniz?