ozlemeslem55 evet ya ikinci el uygulamaları eskiden gercekten uygun oluyordu ama şimdi fiyatlar saka gibi. Bazen sıfirindan pahalı yazıyorlar. Civile yarın gidip bir bakicam saat 9da gittim ama magaza artık onda değil dokuzda kapaniyormus bakamadım maalesef