mervekaran04 ben de 3 hafta önce kestim. Emerken uyuyan gece ortalama 10kere uyanan ve her seferinde tekrar emip uyuyan bi bebekti. Dişlerinde lekelenme fark etmem üzerine bıçak gibi kestim sütten. Ben de uf olmuş, süt bitmiş dedim. Tabi hemen tamam demedi, dikkatini çekmek için sürekli bir şeyler anlattım. Özellikle Hayvanları çok seviyor sürekli hayvanlı olaylar uydurdum masal anlattım vs. İlk hafta ağlayarak uyandığında evin içinde kucağımda gezdirdim. Uyuyunca yatağına bıraktım. Bazen 2 dk da uyuyordu bazen ağlama kriziyle 1saatte. 4-5 gün sonra uyanmaları azaldı zaten. Su içip uyumaya başladı. Şimdi gece 1 kere uyanıyor. Genelde su içip uyuyor. Siz de kararlı ve sabırlı olun ilk 4-5 günü atlatınca çok kolaylaşıyor, kolay gelsin şimdiden 🙏