hemshireanne Drny bende okudum o yazıyı. Bide şey bebek poposu yukarıda yüz üste kollarınıda yığarak yatıyorsa üşüyordur diğe yazmışdı yanlış hatırlamıyorsam. Oğlum da öyle uyuyor ve bezi taşıyordu. Üstünü bir kat daha giydirdim düz uyudu ve bezi taşmadı.
Drny hemshireanne yani tamamen deneme yanılma olarak ilerlemek gerek. Her çocuk farklı bi deneyim. Tabiki her okuduğumuz şey doğru olacak diye bişey yok. Uygulanabilecek bişeyse denenebilir. Ne güzel çözüm bulmuşsunuz
-sevimlipolyanna- Tarif ettiğinizi şekilde bebek yüzüstü uyuyorsa ve bezi sürekli taşıyorsa üşüdüğü için diyorlar
suheyla92 arenvezeyno sonuna kadar molfixci olarak söylüyorum ki gece sizdirmayan tek bez prima premium care 😂 gunduz molfix aksam yatarken de molfix sonra gece 11 12 gibi uyanir mama icmeye o zaman prima takarım sabaha kadar misss.