dgltkn 4 5 aya kadar hep geceleri oturarak uyudum nerdeyse emerek uyuyodu bi tek ama ondan sonrasında yanima aliyorum emerek uyuyo bende uyuyorum oncesinde korkuyodum bisey olur diye ama artık o zamanları aştık bu sekilde ikimizde rahat yatıyoruz ilk gece uykusuna geçtiğinde yatağına koyuyorum 1 gibi uyaniyo emzirip tekrar yatırıyorum sonra 4 gibi uyaniyo yanimda yatiyo