Merhaba arkadaşlar. Bebeğimde böbrek genişlemesi var ve nefroloji takipliyiz. 5 aylık olduk. Ek gıdaya geçiş zamanlarındayız. 5 bucuk aylık oldugunda tadımlara başlarım diyordum ama böbrek genişlemesi açısından sorun yaratır mı? Böyle bir durum yaşayan veya doktordan bilgi alan var mı?