Arkadaşlar göğsümde süt var ancak çocuk 10-15kez çok güçlü çekecek ki süt anca gelecek. Çok açsa tahammül edemeyip çekip kendini ağlıyor vuruyor daha da gelmiyor sütüm ancak ellediğiöde dolgun.çıldırcak gibiyim 7aydır bununla savaşıyorum bir de adet oluyorum adet dönemi de azalıyor üstüne üstlük artık yıldım. Adet bitince bi 10gün normal sonra yumurtlama ve adet dönemi yine azalıyor yine süt salınımı yavaşlıyor. Yok sıcak uygulama yok tentene hepsini denedim olmuyor çok zor geliyor bu gibi olan anneler var mı detleşwlim ve be yapıyorsunuz bu konuda