Aslında bu ikinci bebeğim ama ilk bebeğim emmediği için ne yapacağımı bilmiyorum. 1 aylık Bebeğim emiyor memede uyuyakalıyor gaz çıkarmaya çalışıyorum çoğu zaman gazı çıkmıyor. Bu sefer yatağa koyduğum zaman gaz sancısı gibi kıpırdanıyor uyanıyor. Gazını çıkartıp mı yatırıyorsunuz yoksa direkt beşiğine mi koyuyorsunuz ne yapıyorsunuz ? (Özellikle geceleri) Ayrıca memede uyumaya alıştı uyuyor beşiğe koyunca 2 -3 dk uyuyup kalkıyor bu durum ileride bizim için problem olacak gibi görünüyor bunun önüne nasıl geçebilirim