kubrakaradumann suheyla92 benim oğlanda bence hemen sökecek o yüzden o kadar parayı vermekten emin değilim 😂
suheyla92 kubrakaradumann söküyor ama hem saglikli (camla ayni hammaddeden uretiliyor silikon) hem cok kullanisli icinde bisey ezmek de cok kolay bence alın. Ben dolaptan almistim alip kullanmamış bir kullanıcı baya uyguna gelmisti. Koku diye diye bir hal olan bi grup var ama koku falan yok uni baby biberon temizleyici ile yikiyorum mis oluyor
surprizbebe kubrakaradumann oioi var bizde. Söküp kaldırıyor 13 aylık.kahvaltılarda kullanıyoruz yine de yerken sağlam duruyor tabi kaymıyor. Ama istediğinde tutup kaldırıp atabiliyor
glsmbrnl kubrakaradumann ben baby plus almıştım gayet güzel vakumluyor ve hatta hala kullanıyor kızım vazgeçmiyor tabağından😂 koku falan da olmadı onca zamandır. Şimdi oğluma da aynısından alacağım ek gıdaya başlarken
sarikavun kubrakaradumann kasimda %50 indirim vardi. Silikonlardan kullaniyorm bende oioi nin. Hic koku olmadi oyle karbonat fln da yapmiyorim. 2 aydir hergun kullaniliyo. Sivenonun biberon temizleyicisiyle de yikiuorum melamin tabak da aldim ama oglum yemege dokunmayi seviuo o yizden vakumlu tabagi koyuyorum onune bende memnunum. Bi uc gozlum var bi de puzzle olandan aldim indirimde parca parca koyuyorum onune. Bentosunu buzluk icin olanini falan da kullaniyorum gayet memenunum. Bimlerde de oluyo oioi nin ben. İlkini ordan almistim.
Deletedmom_216 kubrakaradumann tek kullanimlik ortuler var mama sandalyesinin altina serilmesi icin olmadu onlardan alin cok dokup bulastirabilcegi seyler oldugunda ondan serersiniz altina.
patlakprezervatif kubrakaradumann oioi kullanıyorum lavabonun içinde ya da tezgaha yapışıyor yıkarken eziyetini çekiyorum oğlumun mama sandalyesinde yapışmıyor 😂😂 Daha bugün iki kere atma girişiminde bulundu ben yapışacak korkusuyla tezgaha koyamadım 😅
012530 Oioi almıştım vakumu güzel aslında ama oğlum kenarından tutup kaldırıyor ve yine döküyor. Koku olduğu için de uzun zamandır kullanmıyoruz farklı markalardanda aldık malesef silikon oldukları için hepsinde o kokuyu alıyorum ve yiyeceğe geçiyor
TalentedMom kubrakaradumann şikayet eden çok ama ben hiç koku yaşamadım 5 senedir kullanıyorum e bebekten almıştım ama oio değildi markasını unuttum