2 aylık oğlum gece uykusuna geçerken sürekli ağlıyor. 7 de uyutmaya başlıyorum 9 anca uyuyor. Sürekli uyuyup uyanıyor . Tek başıma uyutmaya çalışıyorum. Battaniyesinde yayık sallar gibi salladım o ağlıyor ben ağlıyorum. Akıl sağlığımı nasıl koruyacağım bilmiyorum. İçimi dökmek istedim