seyma0661 ben şarjlı olanı kullanıyorum memnunum, serum fizyolojiği dolaba koyup öyle uygulayın dik konumda uygulayın mümkünse birde ve yaptıktan sonra sırtına pat pat yapın biraz. Hırıltı çok ise mutlaka doktora götürün , hava vermek rahatlıtır mutlaka