Merhaba anneler benim bebeğim iki gün fototerapi aldı beş gün anne bebek odası olarak kaldık bi yükselip düşüyordu en sonunda 12 e düşünce taburcu ettiler hatta bebeğim kendi uyanıyor emiyor hareketli yani ve tahliller karaciğer idrar vesaire ne varsa hepsi temiz çıktı en sonunda uzamış sarılık dediler hastaneden taburcu olunca Pazartesi günü değer 16.8 e çıkmış yatış vermediler çünkü bebeğim 1 aylık olduğu için normalmiş yarın tekrar kontrole gel dediler ben de eve gider gitmez anne sütü kestim sırf mama verdim bugün kontrole gitti 14.7 e düşmüş kimisi anne sütü ver mama verme diyor kimisi mama ver çabuk düşsün diyor ne yapacağıma şaşırdım yaşayan var mı?