sevolin mamacitaa_ 21 aylık bıraktık çok şükür. Sabır taşı sürüp üzerine pamuk koydum açıp baktığında pamuk yapışıyor. Tiksiniyor.
ceylinn24 sevolin Benimki 1 yaşına girdi bu ay. Süreç zor ama her türlü yorgun ve uykusuzum ben de bıraktırcam artık🥺 Benim sıkıntım anlayacak mı acaba daha küçük biraz
sevolin ceylinn24 henüz çok küçük zorunlu olmadıkça 18 Aydan sonra bırakmayı deneyin bence. Yine de siz bilirsiniz
oylesinebiri__ ceylinn24 benim kide 14. Buçuk aylık bırakacak galiba sütüm de çok az iki göğüsten sadece 90 ml çıkıyor
tasdemirrr mamacitaa_ biraz ağlasalarda uyuyorlar uyku saatleri geldiğinde sağa sola dönüyo uyuya kalıyo