salihanur12 Allah Allah yorumlara çok şaşırdım normal şartlar da bende tarhana seçicisiyimdir asla her tarhanayı içmem sevmem kokusuna bile dayanmam ama og nin ürününü ben çok beğendim o yüzden bebeklerime kullanıyorum incecik hemen de açıldı kokusunu da iyiydi. Bir de ben og nin mağazasına da gittim bütün sertifikalarını noktasına virgülüne okudum bütün ürünleri gerçekten organik. Ben göz kararı yapıyorum ikiz oldukları için 1 yemek kaşığına 1 çay bardağı su koyuyorum açmıyorum bile iyice karıştırarak pişiriyorum.