arkadaşlar merhaba 1 ay 28 günlük bebeğim var bugün ilaca başladık ilk defa verdim sabah 6da uyandı )normalde 7 gibi uyanır diye düşündüm) ilacı verdim ama açlıktan assla yarım saat beklemek istemedi 20 dakika sonra mecbur mama vermek zorunda kaldım benim gibi bu ilacı kullanan anneler var mı destek amaçlı nasıl kullandığınızı anlatabilir misiniz