Bebeğim günde üç dört kez mama yapardı 3 ay 10 günlük bu hafta bir sabah çok fazla kaka yaptı sonra 2 gün yapmadı, sonrasında da günde bir kere yaptı. Bugün hiç yapmadı. Bu normal mi yoksa bir anormallik mi var çok gaz çıkarıyor ve gazı kokulu normalde kokmazdı endişeleniyorum