hilaldiyebiri Hanımlar 4 aylık bebeğimin boyun kısmı katlandığı için kızarıyordu ama bugün kağıt kesiği gibi gördüm ve çok az sızıntı gibi kanamış. Böyle bir durumda ne yaptınız? Doktora gitmeli miyim? Rastgele bir şey sürmek istemedim 😣
goldengate hilaldiyebiri nasil farketmediniz oncesinde . Orayi surekli kuru tutmaniz ve buna uygun kremler kullanmaniz gerekirdi mutlaka doktora gidin simdilik oraya steril gazli bez koyun
deniz255 hilaldiyebiri hamazing varsa elinizde sürebilirsiniz. Benim oğlumda da pişik oluyor boyun bölgesinde doktor bu kremi verdi
beybitolat hilaldiyebiri önce güzelce yıkayın ve sürekli kuru tutun varsa elinizde doktora gidene kadar pişik kremi sürün mutlaka
Pirasalipuding hilaldiyebiri eviniz çok sıcaksa dereceyi düşürün , kat kat giydirmeyin terlemesin temiz bezle silin sürekli, sudokrem veya bepantol sürebilirsiniz doktora gidene kadar
san1 hilaldiyebiri doğduğundan beri sürekli kontrol ediyorum kanama olmadı ana pişik gibi kıpkırmızıydi sodocrem kullanıyoruz poposuna boynunun altına da sürdüm ertesi gün hiç bir şey kalmadı arada sürdüm hafta bir gibi banyoda güzel yıkamaya özen gösterdim asla açmıyor boynunun altını Sudocrem iyileştirdi şimdi normal benim bebeğim de 4 aylık sıcak zamanlarda çok sıkıntı yaşadım
hilaldiyebiri san1 ben de her banyoda yıkıyorum hafif kızarıyordu arada ama dün hafif kanama olunca endişelendim. Krem sürdüm hafifledi biraz 🙏🏻