Kızlar başına gelen varmı çok kötü oldum bir anlık kaza 🥹🥹mutfağa gitmiştim peşine çıkmış kapının orada dururken abisi kapıyi çarpıyor bir çığlık geldi kafasını falan çarptı zannetim meğer parmağı ne biçim olmuş 🥲🥹Niye yazdın derseniz napacagimi bilemedim eşim işten geliyor goturucez doktora enfeksiyon olmasın diye ama çok suçlu hissediyorum 🥹🥹
