newwmommy oflamayan anne var mıdır ki? Kendimizden çok şey bekliyoruz bence ama bana da tahammül bazen çok sor geliyor. Burda bir üyenin yorumu beni çok etkilemiş ya bir yerden sonra hep onu düşünmeye başladım. Kolil bebeği için diyordu ki, ne çok takmışım kafama ağlamalarını huzursuzlanmalarını. Şimdi sinirlerim demir gibi, verin 5 tane kolik bebek sabaha kadar bakayım, o ağlama sesi vız gelir trıs gider gibi bir şeyler yazmıştı😁 hep kendime onu tekrarlıyorum benim sinirlerim de artık demir gibi, ağlayabilir, tükenmiş hissedebilirm ve bunlar çok normal, devamkee♥️ bir de bazı bebekler için olay sadece o gaz meselesi oluyor. 6. Aydan sonra bir anda sakinlik abidesine dönebiliyor bazıları, anneler şaşırıyor 6 aydır beni bu hale getiren bebek sen miydin diye:) umarım sizin de en kötü zaman geçmiş olsun, tüm mesele gaz olsun🙏🏻