Kızlar gazi diş hekimliğine sabah gidiliyormuş 8 gibi orda randevu olmasa da alıyorlarmış doğru mu bir tane dişimin kökü çok kısa imiş ancak üniversite hastanesi yapar dedi bi dr oraya bu şekilde gidebilirsin dedi şimdi bebeği de anneme bırakacağım gittiğime değer mi kesin alırlar mu yada eandevu nasıl alırım bilginiz var mı