Bugün kızımı oyun atölyesine götürdüm 3 yaşında. Ilk defa yanliz bırakıyorum dedim camdan izleyebileceğim bir atolyeydi. 1 saati 700 tl… Tamam onada okeyim ama icerde 5 cocuk var 3 kisi ogretmen var. Ama cocuklarin her biri oyun cafesinde gibi takıldı ilgi yoktu neredeyse o kadsr üzüldüm ki kizim soru yuz kere sordu ogretmen orali bile degildi yani bilmiyorum cok uzuldum ya bir kacina özel davranılıdı. Oda vayadir devam ediyor diye sanırım. 1 saati bu kadar pahalıysa keske hakkıyla yapsalar bem bile evde kordineli oyun oynatiyorum kizima sordum nasildi annecim begendimi devam edelim mi buraya doye anne ogremen benle konusmadi dedi agladi baska bakacagim ama deneyerek de bu sekilde az oara degil yani yazik ya valla gercekten