Kızlar 6 ay önce normal doğum yaptım 40 gün kadar lohusalık sürdü daha sonrasında düzenli olarak adet oldum ama bu ay ne oldu bilmiyorum 14 gündür hiç azalmadan adet oluyorum normal mi bilmiyorum ama artık kafaya takmaya başladım sizde de oldu mu böyle bir şey