nurr077 Kızlar 16 aylık bebeğim var astronot tulum mu almalıyım mont mu ? Hangisi daha kullanışlı sizce.
aselkussum nurr077 bizim ikiside var ama astronot montla daha rahat sanki benimde içime daha çok siniyo her yeri sıcacık tutuyo
alpmila nurr077 15 aylık asranot kullanıyoruz yürüyor yürümesine cokta engel değil her yerini sıcacık tutuyor montu da var onu da avm ye gidince giydiriyorum
deniz255 nurr077 canım eğer yürüyorsa astronot ağırlık yapıyor çok kolay yürüyemiyorlar normal mont tercih ederdim
karpuz_ nurr077 tek olacaksa mont bence bende ikisinden de var aşırı soğuk olursa astronot giydiriyorum