Melike-emirasaf ocağın büyük gözünde en düşük ateşte geniş bir çelik tencereye(çelik olması önemli) şekeri alıyorum yavaş yavaş eriyor ama yanmaması lazım o sırada yoksa acı oluyor eridikten sonra tereyağını ekliyorum tahta kaşıkla karıştırıyorum tereyağı erimeye yakınken kremayı yavaş yavaş döküp bi yandan da karıştırıyorum kıvamı oturduktan sonra ocaktan alıyorum cam bi kaba soğumaya bırakıyorum ve şöyle söyliyim kremanın yağ oranına dikkat edin %35 olması lazım tatlılar için kullanılandan ucuz marka da almayın yoksa tutmuyor