Kızlar ben lazer makinasından aldım bir kere traş sonrası kullandım normalde traş değiş ağda kullanıyordum çocuktan sonra pek vakit ayıramaz oldum sormak istediğim bu lazer makinasını kullanmasan önce tüyleri neyle alıyorsunuz komşum bana kısaltma yap öyle kullan dedi ama kullanım kılavuzunda traş et ve kullan temiz bölgeye yazıyor bilen varmı aranız da kullanan ne kadar süreyle kullanılıyor birde hafta da ayda bir mi