vitability07 Arçelik var bende. Sentetik programında kullansam kurutuyor ama kıyafetler çekme yapıyor. Hassasta kullansam kurumuyor bir iki saat asmam gerekiyor. Siz hangi programda kullanıyorsunuz çekme işine çözüm buldunuz mu
merrv26 vitability07 ben çözdüm benğmki profilo ama pamuklu dolap kuruluğunda çok yüksek derecede kurutup küçültüyor atletlerde hep hüsran yaşadım artık sentetik dolap kuruluğu seçiyorum o gayet iyi
zeynebimd Bize teknik servis çamaşır makinesinde hangi proğramda yıkarsan kurutmada da aynısında kurut demişti ben renklileri sentetik de beyazları da yüne beyaz da kurutuyorum hiç çekme yaşamadım
vitability07 zeynebimd sentetik çekme yaptı valla pijamaların falan hep boyu kısaldı. Tişörtler kuş kadar kaldı 😀
Elfgrn vitability07 Bayağı uzunmuş makine farkından muhtemelen ama bende arçelik kullanılıyorum. Eşim teknik servis tam kurutma için dediği programı kullanıyorum. Benim 1.-1.5 saat anca sürüyor kurutma