mom97X çok fazla şeker içeriyor, glisemik indeksi yüksek. Rafine un içeriyor ve besin değeri oldukça düşük.
İlk 3 yaş zaten şeker önerilmiyor meyve porsiyonlarına bile dikkat edilmesi gerekiyor. Büyük kızım bayramlarda uzatılan şekeri/çikolatayı bile almazdı. Siz ne verirseniz çocuğunuzda onu bilir, onları yer🌸