Hanımlar merhaba bebeğim 30 kasımda 2 aylık olacak ebeyi aradım dün 28 kasımda 2.aylık aşılarını yapabilir miyiz diye yok sayılı geliyor dedi bugünde beni arayıp ne zaman döneceksiniz inşallah siz gelene kadar hasta olmaz yoksa verem savaş birimi yapıyor ptt mi ne onla filan yapıyor dedi gözümü korkuttu bir şey olur mu