[silindi] Cicekkiz bende uyudu diye yatağına koydum gözler açıldı sinie oldum almıyorım yataktan kendi kendine kalıyo bişeyler yapıyor
ggzmkrcc Benim oğlum da 20 aylık ve tamamen aynı şeyleri yaşıyoruz 3 ay önce emzirmeyi de bıraktım hala aynı. Ayagımda uyumaktan bıktım artık neredeyse uyku ilacı vericem
Cicekkiz ggzmkrcc ben denedim Dr verdi oda ise yaramadı Dr uyymasi lazım 8 10 saat dedi ne günde 5 saat uyuyor anca ama çok hareketli ben geberiyorum o nasıl ayakta şaşırıyorum
Yasminannesi2206 Cicekkiz valla cok haklisiniz biz de 8 ay 18 gunliguz ben de cildircam gece 3 4 saat uyuyorum anca yarm saatte bir kalkiyo artik bisey yapmamak icin agliyorum habire