Merhabalar 🌸 Eylül ayından beri yoğurdu makinada mayalıyorum pastorize süt ve activia probiyotik maya kullanıyordum 42 derece 8 saat hiç sorun yaşamadım taş gibi yoğurt oluyordu 4 defa oldu yapalı tutmuyor artık hiç aynı maya aynı süt neden acaba bilgisi olan var mı ?