vatdifak ben genelde kuru fasülye, nohut haşlayıp küçük küçük poşetleyip dondurucuya atıyorum. Taze fasulyeyi de ayıklayıp yıkayıp öylece atıyorum. Buzu çözülmeden pişirirseniz çok güzel oluyo. Patlıcan doğrayıp kızartıp atıyorum dondurucuya. Kıymayı aynı hamburger köftesi gibi ayarlayıp öyle koyuyorum. Sonrasında yemeklere eklemesi güzel oluyo. Köfte yapıp kızartıp koyuyorum içine bi patates bide köfte çıkar yanına da pilav oh mis. Bunları da akşam eşim bebeğe bakarken hallediyorum ya da uyuyunca. Mantı alıp dondurucuya koyuyorum yanına bi çorba yapıyorum pratik oluyo. Bi hanımefendi yazmış lahmacun pide yaptırıp koyabilirsiniz çıkartır ısıtırsınız. Benim oğlum 1 yaşında ama hala yemekleri uyuyunca yapıyorum yoksa fırsat vermiyor. Uyanıkken de oyun oynuyoruz sadece