Merhaba bebegim 11 aylık som iki aydır sürekli ağlıyor mızmız sürekli kucak istiyor gündüz uykusu asla yok yarım saat uyuyup uyanıyor akşama kadar aglıyor kucağımdan indiremiyorum yanlız bakıyorum bebeğime yemek dahi hazırlayamıyorum artık stres terleri akıyor sırtımdan 2,5 yaşında yaşında oğlum var kreşten geliyor asla ilgilenemiyorum önceden daha sakindi bebekkken neden bu kadar zorlaştı anlayamıyorum çok üzülüyorum oğlumla ilgilenemiyorum oglum hassas ve çok Zeki bi çocuk herşeyin farkında üzülüyor görüyorum ona vakit ayıramadığım için okulda öğretmenine kardeşimi köpeklere vericem evimizden gitisn artık fln diyormuş sürekli nerden bunları duydu onu da bilmiyorum şaşkınım içimde sürekli bi gerginlik var tahammülsüzlük yorgunluk napıcam böyle bebegim 11 aylık oldu ama duygusal bi bağımız yok gibi sürekli ağlıyor çünkü onu seviyorum aslında ama oğlum kadar öpmüyorum vicdanıma sızlıyor sevgim eşit değil mi ikisine napıcam geceleri düşünmekten uyuyamıyorum oğlum elimi tutup yatagında onunla uyumamı istiyor ama bebegim çok aglıyor sürekli onunlayım napıcam bilmiyorum gerçekten geçicek mi varmı tecrübeli anneler akıl verin