nurzeyd06 Allah yardımcın olsun.
O aylarda bebekler çok yoruyor atak, gaz, diş… bir sürü şey..
Desteksizlik de ekstra zorluyor elbette anlıyorum fakat az sabret. Benim ailem de uzak başka şehirde lohusa depresyonu geçirdim sütüm kesildi kilo kaybettim bir sürü tantana
Ama şimdi 17 aylık oldu biraz daha iyiyim şükür
Sen de iyi olucaksın Allah büyüktür