gkym Ödeme tarihi 22 kasımdı, bankaya gittim kart verdiler, 1 den sonra yatar hesaba atmdrn kontrol et dediler. Bi baktım ödeme 28 kasım gözüküyo nedenini anlamadım, sizde de oldu mu
gkym baby45374_ halk bankasından aldım Niyesordunbucevabi hepyerdeyizz eylül sonu başvurdum henüz ödeme almadım ilk defa alıcam işte 28 gözüküyor canselvearya bilmiyorum gişeden olabilir sizinki
canselvearya gkym Merhaba benim ilk doğumum aynısı bende de oldu tek seferlik alacağım için bana kart vermezler diye düşünüyorum nasıl alacağım yatan parayı biliyor musunuz
elifderya canselvearya başvuru yaptın mı yaptıysan halkbanka git kimliğini ver alırsın başvuru yapmadiysan e devletten başvuru yap canım
gulsah212346 Kızlar ben mayıstan belli alırım genelde ay sonları yatıyor evet bu ay 22 göründü sonra 28 yazdı genelde 26 sından sonra yatırıyorlar
rbnmrn gulsah212346 merhabaa bişey sorcm size benm 3 çocuk başvurum onaylandı kasım ayının ödemesi görünüyordu şimdi e devletten tekrar baktm çocuk kaydı bulunmamaktadır diyo sizdede böyle görünüyor mu yoksa bana teknseferlik mi yattı
pnur gkym ben ilk defa alacağım 2 oğlum var kasımın 4 de başvuru yaptım hâlâ kimlik numarasına için henüz ödeme oluşmamıştır diyo ilköğretim ailem uygulamasında
pnur elifderya başvuru yaptım e devletten henüz ödeme oluşmadı diyo bir ay olmadı olunca gideyim bari
Niyesordunbucevabi rbnmrn uygulamada çok hata oluyor ona bakmayın bu ay paranızı aldıysanız düzenli yatacaktır
Mamaaaaa Niyesordunbucevabi merhaba ben direk kart aldım para almadım uygulamada 28inde ödeme olarak gözüküyor ama yatmadı ilkini elden mi almak gerekiyor yoksa karta yatması için bekleyeyim mi