2.5 yaşında kızım sabahları ağız kokusu oluyor normaldir diye düşünüyordum ama bikaç gündür gün içinde de koku olduğunu farkediyorum. Çok düzenli olmasa da macunla dişlerini fırçalatıyoruz. Aşırı bi doktor fobisi var onu aşmaya çalışıyoruz şu an doktora da götüremem. Dişi falan mı çürüyor acaba gözüken bişey yok ama 🥹