Yaklaşık 35 gün önce sezaryen ile doğum yaptım. Ağrım sızım her şey 2 haftada geçti ve ben eski halime döndüm. 3 yaşında özel bir çocuğum daha var onu kucaklamaya kaldırmaya başladım tabi mecburen. Ama 2 gündür çok kötüyüm dikiş ağrım tekrar başladı görünür de bi açılma ya da enfeksiyon yok ama içerden bi sızı var. Böyle bişey yaşayan oldu mu ?