
Kızlar merhabalar,
Kışı bol kar ❄️ ⛄️ ile geçiren bi memleketteyiz .
Geçen sene kısa botlardan almıştım ama , karda filan oynayınca hep hep içine girdi ayakları ıslandı bu sene kar botu almak istiyorum floda var bu model ama arkadaşlarıma attığmda bazılar kız için dedi zaten açıklamada kız bot yazıyor ama ben böyle uzun istiyorum sizce çok mu abes durur alsam .. unisexs gibi değil mi 😅