Biz3kisiyiz_ kreşe gitmiyor benim oğlum bakıcısı var, eylul ayında anaokuluna gondermeye karar verdik. Bakıcısı öğretmen, şu an etkinlikler ve genellikle sokakta çocuklar ile oynama ile geçiyor günlerimiz. Ogle uykusu devam ediyor ama okul durumuna gore birakmamis olursa yazin biraktiracagım.