Mariposa papatya09_ okul acilali 2 ay oldu okuyamamasi cok normal degil mi? Benim kizim da ilkokul bire gidiyor. Kimin cocugu okuyo iki ayda?
maysamoms33 papatya09_ ay ben okumayı 2 sınıfta öğrenmiştim o aklıma geldi daha erken zamanla sizde biraz destek olursunuz evde öğrenir biraz zorlayıcı bir süreç kolaylıklar diliyorum 🙏🏻
192416 papatya09_ henüz tüm harfleri öğrenmediler; öğrendikleri harflerle okuma çalışması yapabilirsiniz
Biz3kisiyiz_ papatya09_ benim yeğenimde öyle ablam kara Kara düşünüyor 😂 dedim kasma daha yeni yeni harfleri öğreniyorlar. Onda durum şu öğrendikleri harflerle heceleme yapıyor fakat birleştirme aşaması sıkıntılı
nadidelifora Mariposa bol bol dikte yaptırın. Daha çok yeni okullar yeni açıldı sayılır. Her çocuğun öğrenme hızı bir değil ki.
alplerinannesi06 Mariposa valla bizimki yazmış bugün yarın hecelemeden okuması lazım diye iki gündür eksi alıp gönderiyor çocuğu 5 öğrenci dışında 25 i eksi alıyor bende bu durumdan dolayı oğluma yükleniyorum moralim bozuldu iyice ya
Dondurmalikahve papatya09_ Öğretmen nasıl bir yol izliyor okuyabilen çocuklar var mı? Oğlum da bire gidiyor çocuğu çocuk okuyor ama öğretmen çocuklarınızı kıyaslamayın kimş çocuk bu sene kimi çocuk diğer seneye bile öğrenebilir dedi.
papatya09_ Dondurmalikahve 20 gün önce doğum yaptım dün öğretmenim aradım hem durunu sormak için Hemde sene başından beri bi kız koma kafayı takmış cimcikliyomuş kitabının cındını etiketini koparmış
GezginPaNDa papatya09_ bebekle ilgilenmek zor olsa gerek ama mutlaka destek verin . Okul sonrası dersleri ile kim ilgileniyor. Babasi mi siz mi ?
Ogulluana papatya09_ o zaman okuldan gelince ilgiye ihtiyacı var masaya beraber oturup ders çalışmalısınız
[silindi] papatya09_ genelde butun cocuklarin nisan gibi okumaya gecmis olmasi beklenir. Daha vaktiniz var 😊